Asiakasviestinnän hallinta

Selkeä ja puhutteleva viestintä on parasta asiakaskokemusta

On tärkeää, että organisaatiosi asiakasviestintä on suunnitelmallista, brändisi mukaista ja asiakasta puhuttelevaa. Automaatioita hyödyntäen muokkaamme suurestakin tietomäärästä persoonallisesti kohdennettua viestintää.

Tutustu ilmaiseksi

:doodle { @grid: 8 / 33vw 33vw; perspective: 66vw; perspective-origin: 50% -100%; transform: scale(1); max-height: 45rem; max-width: 45rem; } :container { transform-style: preserve-3d; animation: camera 5s ease-in-out infinite; animation-direction: alternate-reverse; transform: rotateX(45deg) rotate(45deg) translateY(0%); } --ds: @r(15s, 60s, .1s); --size: @r(1, 9); /* Thanks to mootari for the tip */ --z: calc(@i() * .0001px + var(--size) * .1px); animation: move var(--ds) linear infinite, opacity var(--ds) linear infinite; animation-delay: calc((@row() - @size-row()) * var(--ds) / @size-row() - @r(@size()) * .1s); :after { content: ''; @size: calc(var(--size) * 10%); background: @p(#FF233B, #00B2BE, #EDDA41, #EBEBBC); border-radius: 4px; } position: absolute; left: calc(@col() * 100% / @size-row()); @size: calc(100% / @size-row()); @keyframes move { 0% { transform: translate3d(0, calc(10% * @size-row()), var(--z)) rotateX(180deg) scaleY(.8); } 100% { transform: translate3d(0, calc(90% * @size-row()), var(--z)) scale(1); } } @keyframes opacity { 0%, 100% { opacity: 0; } 10%, 90% { opacity: .9; } }

”Verotuksen tehokkuus ja helppous Suomessa perustuu lukemattomiin automaattisiin tietovirtoihin ja tiiviiseen yhteistyöhön yhteiskunnan eri toimijoiden kanssa.”

Jarkko Levasma
Kehitys- ja tietohallintojohtaja, Verohallinto

Asiakastiedon käsittely

Keräämme asiakasdatan yhteen, jolloin sitä on vaivaton jatkojalostaa henkilökohtaisiksi viesteiksi kaikkiin kanaviin. Autamme myös asiakirjojen ja lomakkeiden suunnittelussa.

Virheetöntä tiedonkulkua

Validoidaan data ja luodaan sille tarkastusprosesseja. Automaatio karsii inhimilliset virheet.

Big data haltuun

Keskitetty toimintamalli auttaa isojen tietomassojen hallinnassa, jalostamisessa ja analysoinnissa.

Rikkumatonta tietoturvaa

Tietoturva-asioissa tunnistamme kunkin asiakkaan erityispiirteet ja toimimme GDPR-ohjeistuksen mukaisesti.

Brändin mukainen paketointi & lähettäminen

Viesti asiakkaillesi brändin mukaisesti, asiakaspolun oikeassa vaiheessa siten, että se palvelee parhaiten viestintästrategiaasi sekä asiakkuudenhoitomallejasi.

Keskity sisältöihin

Ja jätä tekniikka meille. Me toimitamme sisältösi perille juuri oikeaan aikaan ja kanavaan.

Lopeta turha säätäminen

Suurikin tietomassa jäsentyy ja personoituu automaatiossamme jokaiselle asiakkaallesi ainutlaatuiseksi viestiksi.

Lomakkeet ja asiakirjat

Asiantuntijamme suunnittelevat ja toteuttavat asiakirjat valituissa kanavissa julkaistavaksi soveltuvilla tavoilla.

Saavutettavuuskonsultointi

Autamme asiakirjojen ja sisältöjen suunnittelussa siten, että ne täyttävät saavutettavuuden vaatimukset.

”Olemme erittäin tyytyväisiä nopeaan toimintaan ja ammattitaitoiseen asenteeseen Edita Primassa. Turvalliset ja tehokkaat toimintatavat keventävät osaltaan tuottavuuden kasvua valtion virastoissa ja laitoksissa.”

Lasse Pynnönen

Kehityspäällikkö, Väestörekisterikeskus

Raportointi, seuranta ja optimointi

Automaatiota hyödyntäen säästät aikaa ja rahaa sekä luot paremman kokemuksen asiakkaillesi.

Ota tieto haltuun

Hahmota asiakasviestinnän kehitysmahdollisuudet, ymmärrä palvelun kustannusrakennetta ja optimoi käyttämäsi viestintäkanavat.

Koko organisaatio mukaan kehittämiseen

Datan ja kattavan raportoinnin avulla jokainen näkee oman työnsä jäljen asiakaskokemuksen muodostumisessa.

Räätälöimme palvelun aina tarpeitasi vastaavaksi

Luomme johtavia teknologioita yhdistämällä sinulle ainutlaatuisen asiakaspalvelun kokonaisuuden. Toteutus etenee läpinäkyvästi vaiheissa.

Esikartoitus

Hankimme ymmärryksen tarpeistasi keskustellen. Tämän pohjalta luomme alustavan kuvauksen palvelusta ja annamme tarjouksen suunnitteluvaiheesta.

Suunnitteluvaihe

Palvelu suunnitellaan yhdessä työpajassa, josta saat liiketoiminnalliset määrittelyt sekä alustavan projektisuunnitelman hinta-arvioineen.

Palvelun pystytys

Rakennamme työnkulut automaatiotamme varten sekä pystytämme teknisen ympäristön sekä tarvittavat integraatiot.

Toimimme SaaS-mallilla

Sinun ei tarvitse investoida teknologiaan tai huolehtia tietoturva-päivityksistä. Palvelusi toimii luotettavasti konesalissamme ja yhteyshenkilömme on aina tukenasi.

”Edita Prima hoitaa luotettavasti jäsenmaksulaskujen tulostuksen ja toimituksen, jäsenen laskutusosoitteesta riippuen joko paperisena tai sähköisenä laskuna.”

Seija Pohjantuuli
Markkinointipäällikkö, Veronmaksajain Keskusliitto ry

Rakennetaan yhdessä sinulle sopiva kokonaisuus

Ota yhteyttä myyntiin